Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Cecilia van Toor - 3 juni 2012 20:04

Gårdagen började vi på Leo´s Lekland i Malmö. Där finns rutschkanor, studsmator, bollhav och en massa kul för småbarn. Varför fanns inte sånt när jag var liten?! Krilles brorsbarn är 3 och 4,5 år gamla och de hade jättekul, men jag tror även att vissa vuxna tyckte det var minst lika kul ;)

  


Till lunch blev det hamburgare:



På kvällen åkte vi hem till Krilles föräldrar och fick svärmors goda mat igen :) Den här gången kyckling fylld med fetaost, soltorkade tomater och basilika, inlindad i bacon med gräddsås och ris:



Till efterrätt gjorde vi Helenas goda och snabba marängtårta:


Återkommer med receptet


Sen spelade vi frågespelet Bezzerwizzer:

    

Riktigt bra frågespel med 20 olika kategorier. Jag och Helena som är sjuksköterskor briljerade på kategorin Människan! Heheh. Jag älskar frågespel och det här är nog bland de bästa som jag spelat!  

Presentation


Matdelikat är en blogg om god mat och bak.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Matbloggpriset

Nominera mig till Matbloggspriset Folkets val

Ovido - Quiz & Flashcards